teisipäev, 22. juuni 2010

Hoii!!

Tere päevast!
Kuupäevaks on 22.juuni 2010.
Täna hommikul ärkasin 12:50, seda ei peeta tegelikult enam hommikuks, aga noh..
Tegin kooki, pealt kaunistasin maasikatega:)
Paari päeva pärast on juba Jaanid, täna 22, lähen vist õhtul Valga linna jaanitulele eks näis.
Sügav masendus hakkab lähenema, sest õues on nii haledad ilmad. Muudkui kallab vihma ja on sombune :S Tegelikult kirjutasim ma siia sellepärast, et Kadri-Triin küsis miks ma ei kirjuta blogisse. Ausalt öeldes ma ei ole viitsinud. Ei ole ka midagi tarka kirjutada olnud, niiet ei ole hakkand näpunahka kulutama.
Viimastel päevadel olen jalgpalli ka vaatama hakanud. Eile meeldis mulle Hispaania ja Honduras'e mäng. Võitis Hispaania 2:0 kuigi Fernando Torres oleks vähemalt 5 väravat veel lüüa saanud, aga noo ma ka ei tea.


Lisan lõppu ka koogi pildi:D oleks teinud tervest koogist pilti kui oleks selle peale koge tulnud, aga jah:D Järelikult oli kook liiga väike.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar