neljapäev, 1. juuli 2010

joujoujou

Et tere! Ärkasin nina kinni.. Hingata ei saand.. jälle.. Tegelikult olen ma haige köha, nohu, võib-olla ka väike palavik.. Eile oli emal sünnipäev...juubel.. Ega mul eriti tuju ei olnud, sest haige jne... Käiseime Rutiga maasikaid korjama, pärast sõime maasikaid. Lõuna ajal käisin isaga valgas hambaarsti juures kus mul oli närv küll ilgelt must.. Aeg oli pandud kella 12,00'iks siss sain alles 13,02 vms... noo kaks tundi seal passida, siis pannud mulle aja kohe kell üks.. oijah... vahetpole enam..
Täna pidime Kaariniga minema reidikaid tegema ja päevitama sigalajuurde, aga täna on halb ilm ja ma mõlemad haiged ka niiet jah ei lähe, pärast mõtlesime et läheme lihtsalt jkärve äädre ja kutsume triinu ka ,aga ilm oli juba nii pilve läind ,et ei hakkagi minema vist..
ah mul ei ole siia enam midagi kirjutada hetkel.. vähemalt meeles pole..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar