teisipäev, 31. august 2010

31.august.2010

*
Prääks-prääks.
*
Eile hommikul käisin Sooru raamatukogus.Mis hommikul? Ma ärkasin alles pool 1. Võtsin endale sealt tegelikult 4 raamatut:
"Ebaõnnestunud!" Chris Kala ( loen hetkel, juba 22 lehte, juuuhuu:)(352 lk)
"Lohetätoveeringuga tüdruk" Stieg Larsson (534 lk)
"Tüdruk, kes mängis tulega" Stieg Larsson (605 lk)
"Must vares" Reeli Reinaus (224 lk) (läbi loetud eilse päevaga.)
*
Tegelikult on nii,et ärge pidagi mind hulluks:D Ma ei ole tegelikult raamatu koi ja blablabla.. Ma tegelikult ei viitsi lugeda. Aga kui hea raamat on siis loen.:D Ma seda veel ei tea kas ma need ülejäänud ka läbi loen, aga mul on aega ka ju:D Nüüd hakkab kool ja on mida tunniajal lugeda, vb. *
Homme on esimese koolipäeva aktus. Ei võta seda asja eriti tõsiselt, sest vb pole veel kohale jõudnud ,et juba hakkab kool. Selle kohapeal on prääks-prääks.
*
Mida rohkem minut edasi,seda rohkem hakkab tõusma paanika. Mida selga panna?
Niiet varsti lähen kappi sorima ,et leida midagi korralikumat selga. Tegelikt mul on juba plaanegi mida võiks selga panna. Raamatut lugedes mõtlesin vaikselt.
*
Eile pidin kella ühest õhtul netti minema, aga kuna Triin helistas pool 12,et tal uni ja läheb magama, siis ma läksin natukene hiljem internetti. Nii poole kahepaiku.
Selle ajaga lugesin raamatu läbi siis.
*
Eilne päev oli üldse imelik. Mu peas keerles igasugu mõtteid, ma arvan ,et iga tavaline inimene ei mõtle nii lolle mõteid nagu mina eile mõtlesin. Tegelikult arutlen ma mõttes koguaeg maailma küsimusi, aga seda pole teile teada vaja. Ka minus on väike osake maailma parandajat.
*
Üks päev käisin Sulevi karjääris mäkketõusu ka vaatamas. Vaatamisest sain juba adneraliini:)
*
Mu pean on nüüd lõpuks tühi.
*
Lähen nüüd siis riideid otsima.
*
Edu teile,edu mulle!
Bb :*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar