pühapäev, 19. september 2010

19.09.2010

Tere!



Hmm.. ma ei mäleta mis ma siia kirjtuasin viimati niii et alusatan kuskilt.. Reede õhtu olin väga väsinud ja läksin juba kell kuus magama, ärkasin enne üheksat. Siis tegin midagi ja istusin kella poole kolmeni arvutis, täitsa lõpp. Laupäeval ärkasin kell 10 vist siis passisin niisama, ning mõneaja pärast läksin Sooru pildistama. Tegime Kaariniga pilte. Siis jõudsin kunagi peale seitset koju, tuli Triin minujuurde. Passisime niisama ja näppisime ta kaamerat.
Magama jäime kella ühe ajal. Lõin korda ka vahepeal majja.
Pühapäeval ärksin siis passisime niisama, läksime tegime vveel mõned pildid. Ja ma ei teagi. Kell kaks läbi umbes läks Triin ära.
Varsti kunagi peaks kooli asjad kokku panema, siis saab jälle edasi lösutada. Või, ei tea veel mis ma teen hiljem.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar