teisipäev, 7. september 2010

7.Sept

Tere.. ma kirjutasin pika teksti siia ja kustutaisn ära kogemata:D
Et jalad valutavad veel vahel.
Täna sain koolis esimese hinde. See oli neli:S Tegin tahvlipeale kaks ülessannet ja ühes oli mingi väike viga.
Täna oli terve päev ilgelt külm koolis. Käed külmavad viimasel ajal koguaeg juba. Aga viimane tund oli imelik. Hakkasin õhetama. Tore, et keegi mult ei küsi kunagi kuidas mul olla on:D
A Venekeele tunnis saatsin sms'e& mängisin tetrist. Arutasime ma mingite nimede üle, et Venekeeles on nimedel kokku lepitud lühendid nt: aleksander-sass ja aleksander-šaašaaa. Õpetaja ütles ,et eesti keeles nii pole ,et kuidas sa ikka Leo'd lühendad.
Aga meie tark Triin ütles,et Leo on lühendatult Lõvi:)
KUi ma ennast kraadind olen on kraadid koguaeg 37'me lähedal ja nüüd ma avastasin ,et mul ongi vist keha tempetatuur nii hot:D
Normal kui tark ma olen :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar