esmaspäev, 18. oktoober 2010

18.10.2010

Heiii.
Täna käisin koolis.
Sain kätte ajaloo töö mille me tegime neljapäeval kuuest peatükk, kommunistlik Venemaa.
Ma absoluutselt ei osanud tööd ja arvasin ,et saan kahe, pakkuga aga mis ma sain...? .... 5-, siis oli mul küll karp lahti. Oleks isegi viie saand kui ei oleks kirjutanud, et Stalin lasi tappa paavsti. Midagi väga valesti.
Reedel oli ÕE öökoosoleks, lahe oli.
Laupäeval käisin Valgas niisama.
Pühapäeval käisin Valgas niisama.
Muidu täna oli mul viimane koolipäev, kuna homme operatsioon.
Viimane tund oli muusika, nii kui tund lõppes ruttasin esimesena klassist ning koolis välja ja teadsin ,et selleks korraks siis kõik...
Hinded olen saanud endal korda. Lõpetan vist 4/5 selle veerandi.
Järgmine veerand teen kaks TK vms ka järgi, keemais soolade töö ja ma ei tea mis veel..
Aa.. Koolist kojujõudes hakkasin telekat vaatama, 11'ku pealt oli VõluVägi. Mulle meeldib to.
Aga väike probleem on.. kui ma telekat vaatan ja väsind olen jään väga uniseks, seega tõin endale teki ja magasin kella seitsmeni.
Rohkem ei olegi midagi öelda.
Aaa täna käisin mingi projekti raames kaks naist ka koolis ja rääkisime neile oma kooli plussidest ja miinustest Ning mida meil koolis vaja oleks, peale seda tegime ekskursiooni.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar