reede, 10. detsember 2010

enne..Reede..pärast

Tallinn:

Onuga käikudes

Tegime mingit oma diili (:


Oli oli hea muusika (:

Tegelikult tahtsime me ristile toetada...

Täna on Moonika veel hullemini möllama hakkan, muudkui sajab ja sajab. Kohati on lumi vist üle põlve. Niisiis.. täna jäin koju. Sest ei jaksanud bussi peale sumbata nagu vihmaussike. Peale kooli pidin valka minema, tegema "passi" pilti ja retsepti järgi.
Homme on kinoöö Tsirguliinas, seda veel ei tea, kas ma sinna jõuan selle lumega.
Aga jah, eile lugesin raamatu läbi. Ja sain sealt mingil määral elu mõtte kätte. Kuigi see raamat oli natukene imelik. Vahepeal jäin magama ka kui lugesin, panin tunni aja pärast äratus. Ja olin ennast selle tunni ajaga päris välja puhanud:) Isegi hommikul polnud magamatust ja paha tuju.
Tuleb magada soojas ja mugavas poosis, nii magad end kõige paremini välja.
Täna õhtul on jälle koss ka. Mul on pilet vist olemas, aga lume tõttu ei lähe ma kuhugi vist :D
Vahepeal käisin Tallinnas ekskursioonil. Lahe oli kõik peale bussi sõidu. Kilkamine ja karjumine pole eriti minu teema kui ma vaikselt tahan olla.
A, mul muide iga hommik on päkapikud midagi toonud:)(:
Hetkel on kõik, lisan mõned pildid ka Tallinnast:



Anabell KUMU's



Mina "solaariumis" (: :)


"Lampi"
Bosside värk..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar