kolmapäev, 23. veebruar 2011

Kõigel on tagajärjed..

MA OLEN GEENIUS KUSTUTASIN KÕIK ÄRA JA KIRJUTAN NÜÜD UUESTI..
NB! Ei pea lugema seda postitust kui ei taha tuju rikkuda!
Mul on väga rasked ajad hetkel, See pole lihtsalt emotime, kust avastad, et maailm on S**T.
Tegelt maailm ongi S**T.
Räägitakse, et oma kaevu ei roojata.
Valesti räägitakse.
Pole mõtet küsida, mis mul viga on? Kas juhtus midagi?
Jah juhtus, aga ma ei räägi sellest veel. See on liiga värske ja teeb mulle liiga haiget. Kui räägin siis mitte kõigile, mitte kunagi. Ka minu usaldus tuleb välja teenida. Ma pole .. Vahetpole..
Eile tervepäev pms nutsin. Vahet pole miks ma nutsin, nagunii ei räägi..
Täna oli päev.. jah päev. Kolmapäev oli täna. Käisin koolis kus õppetöös olin ainult esimese tunnis. Olin kui tulnukas vees. Aga võibolla tulnukad elavadki vees?
Teisest tunnist alates hakkasime tehnikat vedama. Keerasin natuke vussi lõpus.
Pärast oli ÕE koosolek. Tulin kahese bussiga Sooru ristist ja kõnidisin koju. Loodsin, et saan midagi mõelda.. Tuhkagi.. Lisaks sellelm koduõue peal käisin pikali. TORE!
See on nii paga*a*a valus. Tahaks ainult magada, sest siis pole mul midagi meeles.
Aga, mis ei tapa, teeb tugevaks.

Vabandust kui ikkagi kellegi tuju ära rikkusin. 0,0000001% hakkas parem.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar