teisipäev, 15. veebruar 2011

Soomesooomesooomepergalesoometahansinnasaada

Tegelt selle pealkirjaga on nii nagu on.. Telekast tuli.
Alati on raske määrata millelegi pealkirja.

Täna ja eile koolis ei käinud. Väljas on minujaoks liigakülm ja kardan kurgupärast.
Tegelikult päevapeale läheb soojemaks ja täna käisin Ottiga isegi väljas. Mulle meeldis see ilm, kui mõni poleks mul mütsi ära võtnud, oleks asi eriti ilus -.-

Niisiis. Olin kodus, tegin igasuguseid kasulike asju. Kõik asjad mis vähegi puid täis toppida saab, toppisin puid täis ja panin põlema.

Eile tõi isa sõbrapäeva puhul torti ka.

Muidu on asi nii, et olen väsinud ja peaaegu kõigest on villand.

No päris kõigest pole, aga.. Vahet pole eriti:)

Mis ma ikka kurdan oma külma elu siin Eestimaal.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar