reede, 15. aprill 2011

1 vs. 2

Üks hea, kaks halba. Üks väga hea uudis on see, et ma oln nüüd kuulus, sest Kadri lisas mind oma blogisse, täpsemini mu pildi sinna :D Siis ma olen veel kuulus: http://www.youtube.com/user/tvsantcugat#p/u/7/CntRY1H-Yso Tegelt on uudiseid palju, ma ei hakka neid liigitamagi. Neljapäeval käisin kahel koosolekul. 1.) KR- see kestis minujaoks 15-20 minutit. 2.) Tankla lehe koosolekul. Reedel: Oli kehaline, nägin selle aasta esimest konna. See oli suuur. Peale kooli jäin kooli. Keeruline lause? On. Tegelikult klassijuhataja tunniajal alustasime Barcelonas käimise tagasiside plakateid? Läks aega, aga õpetajaga tegime need lõpuni valmis ja panime seinale. Koju jõudes läksin varsti magama. Avastasin, et kurk valutab ja keha temp. oli jälle veider: 37,3. Eh nom.. Nüüd vist lähen magama jälle. Väsinud. Homme peaks Kairi&Kersti sünnipäevale minema, sest nagunii tarka midagi muud ka teha pole. Tulevad asjad mul:


Koolis on tulemas tervisenädal. Terve järgmine nädal. Esmaspäev- Teisipäev on avatus uste päev. Remo moodi: Lahti murtud uste päev- see kõlavat paremalt, kutsuvalt. Kolmapäeval on 14:30 hambaarst. Jeee! 22. aprill- Vaba! Laupäeval: Punaseristi "üritus". 6.mai: Raamatu vastamine, Kevad pidu! 7.mai: Koristus talgud. tahaks vb minna. 8.mai: Emadepäev. Vahepeal tuleb kindlasti koosolekuid ja tegemisi. See on minu arust niii armas laul:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar