esmaspäev, 9. mai 2011

Euroopa päev

On asi, mis viis mind tükiks ajaks rivist välja ja tuleb mulle järjest enam ja enam meelde. Ning varsti ma plahvatan kui seda enda seest välja ei saa, see pole asi mida kellelegi ära rääkida, ei, See on midagi muud. See kõik tuleb mulle järjest enam ja enam meelde, iga tunniga, mis selles suures maailmas kaob lihtsalt mõttetusse mineviku. Aeg möödub ja muutub, sellega ka mina, pean sellest üle saama kõigi heaolu nimel. Aga lihtsalt kui sind näen tuleb kõik silme ette, mida ma poleks kunagi uskunud just sinust, sinust kes sa nii kunagi ei teeks. See on nagu uni, mis on tegelikult reaalsus. Ärka ülesse printsess, elu ongi selline..



Käisin koolis. Jooksin, ajasin üht ja pärast teist asja taga. Päev möödus, kadudes jälle mingisse tulevikus olevasse mineviku tsoppi.
Homme lähen Tartusse, üritan lõpukleiti otsida, loodan et leian midagi meelepärast. Klopsisin need super videod ka kokku, mis tegime.

Panen lihtsalt lingid, sest ei viitsi oodata kuni ta laeb:

http://www.youtube.com/watch?v=CyD0_s_DX68

http://www.youtube.com/user/kassnurgas#p/a/u/0/apViYqe-bIc

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar