laupäev, 7. mai 2011

Pikk ja pikk teeb kokku hästi pikk.




Alustame kolmapäevast:
Oli koolispäev, läksin kooli ja nii see koolipäev ka möödus. Kui lõppes viimane tund, tööõpetus läksime KAdriga Mari-Liisi juurde. Teda seal aga ei olnud :O Mõne ajapärast tuli. No nii, siis sõime, käisime poes ostsime head ja paremat ning olime ägedad. Kui MAri-Liis kavatses õppima hakata, siis me KAdriga läksime Tsirgu pääle. Kaamera kaasa muidugi. Tegime igasuguseid videosid ja pildistasin kooli igast nurgast. Kui külm hakkas ja ära tüütas läksime M-L'i juurde tagasi. Avastasime, et ta polegi veel õppima hakanud ja tegi pärli ketti hoopis. :D Siis sõime jälle. Ja läksime mõne ajapärast uuesti välja. Tegime jutu saadet ja patareid said tühjaks. Läksime tagasi sisse ja varsti läksime magama.
Neljapäev/ Tallinn: Ärkasime 6.20 vms ja hakkasime sättima Kadriga, sõime ja varsti jooksimegi Tsirguliina bussipeatusesse, kus meid buss juba ootas, et sõita Tallinnasse.
Esimese asjana läksime Tallinnasse jõudes Riigikogusse. Seal sain hästi natukene targemaks ning räägiti meile palju asju seal. Tegelikult olen ühe korra juba käinud seal. See järel läksime Solarisse poodidesse ja oli vaba aeg umbes 1,5 tundi. Ostsin endale Apollost hästi hea raamatu, mida mul eesti keele eksamiks vaja on, oleks rohkem raha kaasa olnud oleks veel raamatuid ostnud:(. Seejärel läksime kõik koos Nokia'sse Vabatahtlike messile. Mis oli huvitav, mulle meeldis! Peale seda põhimõtteliselt hakkasime tagas sõitma, tegime Kükitas toidupeatuse ja sõitsime koju.
Reede/ kevadpidu: Reede oli see kauaoodatud päev, kuna oli Tsirguliina Keskkooli kevadpidu. Viimasest tunnist küsisime ära ja hakkasime asju Kultuurimajja vedama. Aitasin kaunistada ja saime õigel ajal kõik valmis. Hiljem sättisime ennast ka valmis ja algaski varsti kevadpidu. Alguses läks nii mõnelgi sassi. Lõpp läks ladusamalt. Disko oli ka päris hea. Natuke halb oli see, et mu jalad oli totaalselt läbi, jooksin kontsadega koguaeg ringi. 12 cm pole naljaasi.. Järgmine kord üritan targem olla. Mulle meeldis pidu!
Laupäev: Täna ärkasin sellepärast 11, sest sundisin ennaast ärkama, muidu oleks maganud väga kaua.. Pesin, ja sõin paar ampsu ja siis juba läksingi Valka. Kelle kaheks viisime Birgit Tsirku, käisime veel sangastes ja surnuaias ning nüüd olen kodus ja küpsetan muffineid. Loodan, et isa ei tule enne tuppa kui ma olen saanud mõned ära süüa :D. Õhtu poole üritan videot ka kokku klopsida.. Vaatab. Tsau siis..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar