reede, 3. juuni 2011

Ma pole siia ammu juba kirjutanud midagi. Nüüd kirjutan siis. Esmaspäevast alates oleme tutid olenud kuni kolmapäevani. Siis oli tutipäeva aktus. näitasime videot ja tegime igasuguseid asju. Õhtul läksime kõik Kadri juurde ja grillisime seal ning rääkisime juttu hea seltskonnaga. Magada sain tõsiselt vähe. Siis hommikul vara vedasime ennast kõik kooli. Neljapäeval oli koolis teatrite päev või miskit taolist. Siis seal käisime. Ning Pärast oli aktus. Saime 45 euri. Mina, Kadri, Timo, Sandra ja Kristi. Koolielu edendamise ja sellist asjade eest. Preemia. Hiljem tassisin tehnikat kokku ning oligi aeg minna bussipeale. Tegime veel plaane, et õhtul läheme Rasmusega Kadri juurde. Läksimegi. Grillisime seda üle jäänud grilli ja rääkisime juttu.
Õhtul läksime magama ja ma magasin nagu kott. Midagi ei kuulnud, mis nad tegid:D Ma oli ikka väga väsinud ka.
Täna käisime konsultatsioonis ka eesti keele omas. Esmaspäeval eksam.
Täna ma arvan, et puhkan ja homme Sooru. LAsterikaste perede päeva aitama läbiviia vist. Seda ei tea veel, mida õhtul teen. Pühapäeval hakkan kordama ka ja siis edu mulle!


Ma olen terve päev mõelnud ja välja mõelnud seda, et ma vist kohe-kohe hakkan nutma, sest ma hakkan oma klassi metsikult igatsema. Aga võib-olla on see sellest, et ma olen nii väsinud. Aga igatsema hakkan ikka tõsiselt.... Igaüks läheb oma teed ning hakkab elama oma saatust ja tulevast elu...
Kurb aga tõsi....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar