esmaspäev, 11. juuli 2011

11

Tere. Täna käisin Soorus jälle.
Kaelal on ka midagi viga, vahvalt valus.
Teeme süüa Birgitiga praegu. Homme lähen Valka.


See, mis ma nüüd kirjutan pole otseslt kellelegi suunatud, aga äkki paneb kedagi natukenegi mõtlema:

Ma ei taha hakata halama, et ma olen ka inimene ja blablabla. Raisk ärge olge nii egoistid. Kui saan haiget, ma ei näita seda välja, aga ka mina saan haiget. Ka füüsiliselt saan haiget, ma pole robot. Kui solvatakse, solvun ka mina, mis siis et vahel ei näita seda välja? See ei õigusta teha lolle ja lapsikuid nalju, mis pole tegelikult üldse naljakad.

Ja veel... See, mis teen, ma arvan et suudan ise otsutstada ja mind ei pea suunama. Pole enam viiene, kes ei tea absoluutselt midagi. Vahel on nii et ei tea tõesti, aga siis õpitakse ja õpitakse ka oma vigadest.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar