kolmapäev, 6. juuli 2011

Kiire.











Aeg lendab nagu keegi kiirendaks kuskile.
Olen käinud laagris. Võib- olla olen kirjtuanud sellest, ei tea.
Siis olin KAdri juures, oleme palju sauna teinud ja mõnusalt olnud. Mina oma mõtlemisega avastasin ühe tõsiasja. See on see, et ma pole ainukene kes vahepeal autoga sõites mõtleb mitu korda auto maantee postide vahele mahuks jne.. aju...
Pühapäeval vist käisime pildistamas, Egle oli meie fotograaf. Käisime tavalistes kohtades Soorus. Tartumaantee silla all ja sigala katusel jne.. Käisime ka järves. hmm.. Kui tahtsime aga ära minna, ei saanud isa kätte ja lähenesid suured vihma pilved. Lõpuks saime isa kätte, aga enne jõudisime Iku kätte saada. Ta oli nii hea ja tuli meile järgi. Tee peal aga nägin isa ja teeotsast läksime isaga koju.
Käisime ühe päev tööl, see oli esmaspäev. Teenisime natukene raha.
Eile vist läksime Mari-Liisi vanaema juurde Otepääle kahekesi. Olime seal ja aitasime poes käia ja tegime Kirbi koristusfirmat. Ta vanaema rääkis vähemalt nii :)
Mari-Liis vanaema on nii hea ostis Mari-Liisile palju riideid ja mulle isegi ühed lühikesed püksid, mis mulle väge meeldisid. Ta tegi täna meile süüa ka enne seda kui ära tulime. Snitslit ja kartuleid.
Tagasi tulimed häälega alguses saime 2km edasi siis veel 2 km ja siis lõpuks juba Sangastesse. Sangastes ootasime M-Li õde ja rääkisime seal juttu. M-L Käis vahepeal ära ja andis peksa:D
Pärast aga Raigo oli nii hea inimene ja tõi meid koju. Küll on alles hää inimene:D
Homme läheme jälle tööle. Tsau!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar