pühapäev, 28. august 2011

Nii palju juba ?:O

Täna on juba 28. :O
O m g.
Tegleikult on suur ülaatus, et aeg lendab. On või? Ei ole:D?
Ah läksin hulluks, tulen kohe-kohe tagasi.
Mul on igav. Igavusest kasvavad minul ideed. Aga mõttetult ka passida ei viitsi.
Vedasin täna redeli välja. Et värvin ülevalt aknaraamid ära, arvake kas jõudsin? Ei jõudnud. :D

Hommikul läksin kööki ja tekkis masendus.Mulle ei meeldi roosa värv. Niimoodi ei meeldi. See oli kole. Parandasin natukene ja nüüd on talutav.
Öäk. Vabandust, aga mina ei saa ju midagi teha, kui inimestel pole stiilitunnetust.
Mul on viimasel ajal ehk tänasel päeval probleeme viha taltsutamisega ja seega ma karjun jne... Leidsin mooduse kuidas seda välja elada nagu ikka :D Mõtlesin et hingan sisse ja siis jälle välja. Ei tegelikult mitte. Mõtlesin et hakkan ülesse kirjutama, mis mind vihaseks ajab ja seni kuni kirjutan viha vaibub? Ei, ma olen liiga laisk selle jaoks.

Ma ei saa aru, kas asi on minus või te ei saa aru mis ma kirjutasin?? :D:D

Eesmärk oligi selles.

Mulle meeldib sõna: tegelikult. See on nii reaalne ja ehe, et mitte miski ei saa selle sõna tähendust mult võtta. Tegelikult saab. Ainult halb mõte sellest tekitab külmavärinaid. Selle saab võtta mingi asi, mida tegelikult ei ole ja tegelikult on.
Whatever.

Läksin hulluks, tulen kohe tagasi...

Nii.. Käidud.. Täna ma ärkasin ülesse sooviga parandada maailma, et mitte magada tervet päeva maha. Ei olnud aga mitte midagi toredat. Parandasin hoopis kööki, ehitasin tervitus lausa, sõin palju, ei saanud liha ning punnitasin redelit katusele( sellega ma ka hakkama ei saanud).

Ah Tsau. Tarka teen miskit siis ütlen.
Muidu eile, no kuupäevajärgi siis üleeile käisin Soorus ka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar