esmaspäev, 26. september 2011

Blond on aeglase taibuga ja aeg on kiirus.

Olin täna kojujõudes väga väsinud. Päev oli olnud suhteliselt stressirohke.

Järtkan siis sealt, kust alustasin. Olin väsinud ja läksin suhteliselt varsti magama. Enne seda kutsusin oma kiisut tuppa, aga ei tulnud. Une pealt olin jälle soninud: "Kssssss, ksssssss ksssssssss."
See on see väsimus. Varsti teen seda, ka mida juba ammu tegema olen pidanud- õpin.
Siis lähen magama ära.
Vahepeal raatisin paar euri ka raisata ja ostsin patareisid jälle. Siis sattusin hoogu ja tegin mõttetuid pilte ka... Jeeeee.

Muidu kui küsida mult, kuidas mul läheb? Ütlen vastuseks ainult pfffffffff, võibolla midagi enamat.

Peaks jälgima ühe kutseõppe õpetaja soovitusi või käskimisi: Elusid tuleb elada eralt, tööajal oled selline ja eraelus teistsugune. Mitte näidata välja oma probleeme. Võiks osata nii teha või mis? Siis võiks teised ka teha. Aga pole tõesti vaja asju puhuda nii suureks ja seda kõigile välja näidata- üritan ise ka nii teha, kui meelde tuleb. :D

Tahaks seda ka mainida, et tegelikult tahaks jõhkralt oma läpakas netis käija kodus olla, aga kuna meil on nii kuradi hea Interneti süsteem, siis pean sellejaoks ühendama ja mässama, et kõik isu kaob kohe ära.

Uniselt kuid selgelt kõlas Aivi suust: " Kssssssssssss, kssssssssssss."

Kadril on uus juukse värv ka..




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar