pühapäev, 30. oktoober 2011

gigjdsghjgdsklgjdkl

Ma olen praegu väsinud ja mul on üpris kiire. Täna käisin Tahevas LAHE OLI!!!
Mis veel? Just lugesin Kadri postitust. VÄGA HEA oli. Ma olen samuti mõelnud, kui mul palju aega on olnud, aga meil on teised seisundid ja ma pole oma mõtteid kirja pannud...
Nädal tuleb enam kui kiire, hinded tuleb korras hoida.
Arstid ja muud kohad vajavad läbi käimist.
Pesu vajab pesemist, mured arutamist, asjad kokku panemist.
Tegelikult ma panen niisama errorit, keegi ei viitsi pesumasinast pesu välja võtta, peab vist ise tegema seda.
Aa, viisime täna peale Tahevat Mati onu(M-L) Tagulasse ja sead olid tee peal tagasi tulles. Isa mängis ka natukene ühega, ei lasknud üle tee teda.
Palju oleks kirjutada tegelt, aga ma pean raamatut ka lugema veel. Pesema peab ka minema.
Oh jah. Miskit tahtin just veel kirjtuada, aga juba läks meelest.. Kurb, kurb. Mul on kahju, et nii palju mõtteid tuleb koguaeg pähe igas olukorras, aga ma ei suuda neid kinni püüda.
Nad võiksid tulla ühe kaupa nagu Powerpoint esitluses. Muidu on tulemas hetki, kus ka minu pea on tühi.

Muide, inimesed! Kui tunnete ennast nüüd puudutatuna, siis külastege ikka google documenti ka vahepeal. Sest muidu mina saan kurjaks ja kui ma kurjaks saan, siis kunagi hakkan ma karjuma ka.





30. oktoober
Blogimiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar