reede, 21. oktoober 2011

Ma ei saa aru, kuidas inimesele on antud nii vähe aega tegemaks seda, mida talle teha meeldib????

EIle oli ÕE öökoosolek, jagasime gruppidesse ja erinevad grupid arutlesid neid teemasid. Pärast esitlesime neid ja arutlesime kõik koos veel kord.
Kui lõpuks lõpetsime kõige rääkimise, oli kell pool kaks +/- 3min läbi. Olime tublid! Laulsime paar laulu ka ja hakkasimegi magama sättima.
See oli nii hea ja tegus koosolek, et (Y)! Muud ei oska öelda.
Täna sain ühe šokeerima uudise ka, mis pani mind igatmoodi mõtlema, lõpuks mõtlesin välja selle, et mina teen kõike selleks, et asi muutuks perfektseks ja asi oleks jätkusuutlik!!!!
Nüüd hakkan puhkama, üritan hästi palju magada ja igatmoodi puhata, et uuele pingele vastu pidada! Tegelikult meeldivad mulle kohustused, sest siis ma olen tegevuses. Ja kui mul midagigi teha on, siis on hea. Mitte, et oleksin ori kellelegi, et ainult tööd teekski, aga asjad mida oskan, teen meeleldi!
See puhkuse jutt jäi pooleli- tahaks kuskile ujulasse ka, mul juba mingi mõte tärgatas, aga vaatab! ;)
"Tõde ja õigus I" tuleb ka läbi lugeda, loodan, et on hea, sest olen kuulnud häid kommentaare.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar