teisipäev, 15. november 2011

Võtsin ka natukene aega.

Võtsin aja kätte ja jäin haigeks. Tegin igasuguseid piraat asju ka täna. Tegelt ei ole asi nii hull ka. Kell on üks ja ma olen üleval veel, peaks magama aga mind ajavad mõned inimesed närvi hetkel- tegelikult ma pole neid veel parandama hakanud, sest kõigepealt tuleb ennast korda teha. Kaua sa ennast ikka parandada suudad?????? See on vihje- vaadake vahel mida te teete! Ära räägi ühte ja tee teist. Ma katsun ka siis samamoodi käituda.
Ma plaanisin et lähen homme kooli ka ilusti, no köhin ja segan köiki, aga no koolis ikkagi. Natukene aega tagasi aga oli nii halb, et mõtlesin ümber. ***************************************************************************

Nüüd vaatan filmi kus kõik lendab. (Tee)

Ma parem lähen magama või sinna poole, muidu ei saa keegi enam midagi aru.

Oleks tore kui keegi kommantaariks ka, et noo.. Siis tean, kas ma teen endale ainult vanaduseks või ka kellelegi teisele lugemiseks.




Muide mul on tulevikuga tõsised plaanid haudumas juba, aga üpris loomulik, et need on plaanid...



Blogimiseni!

2 kommentaari:

  1. Sa oled loll, ma tahtsin selle lihtsalt hingelt ära saada :D:D:D:D:D:D:D
    Tegelt, sa ju tead, et ma loen su blogi, sest muidu ma ei teakski mida sa teinud oled vms :D :D :D

    VastaKustuta