kolmapäev, 4. jaanuar 2012

2012



Aasta 2012 on käima läinud ja mina puhkan hetkel veel. See puhkamine käib ikka täiel rinnal või mis? Magama hilja ja päeval ärkan enne kaht, sest olen äratuse pannud. Pärast magan veel mõned tunnid ja ärkan, et olla hilja üleval, sest graafik on sassis.
Väga tarka midagi teinud vist ei olegi, kui välja arvata see, et aastavahetus on olnud ja KAadri juures olin ikka päris pikka aega. "Tšillisin."
Varsti lähen Valka ka hambaarst ja eks näis mis saama hakkab. Muide olen rahulikumaks muutunud, kui kooli ajal. Kooliajal li koguaeg kiire ja olin tihti pahas tujus, sest magada sain vähe või noh, minu jaoks on see aeg vähe. Nüüd tunnen aga, et olen rõõmus ja kõik on hästi.
Uuelt aastalt ootan palju vahvaid seiklusi, enese arengut, aega enese jaoks rohkem ja, et teistel läheks ka hästi. Loodan hakata blogi tihedamini kirjutama. Et leiaksin selle aja ja motivatsioon ei kaoks ära kirjutada, sest oli just selline aeg, kui ei viitsinud kirjuada. Täna tuli aga tuju ja mõtlesin asja kätte võtta.
Teilt ootan, aga kommentaare ja ideid, mida võiksin lisada või teha. :)
Head uut kõigile!!






Blogimiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar