pühapäev, 29. jaanuar 2012

ÕE talvelaager

Heips!
Eile ärkasin kell 10.00. Pakkisin ja sõin ja asjatasin ja varsti istusingi autusse. Võtsime Kaarini kodusta peale ja hakkasime Otepää poole sõitma. Kohale jõudes võttis Tsirgu armaada ka toredalt vastu. Viisime asjad ka klassi, kus meie ööbisime. Sel korral ööbisime jah klassides. Otepää Gümnaasiumi teisel korrusel (matemaatika klassis).
Laager ise oli lahe.
Õpetati nippe avalikuks esinemiseks.
Kuidas viia läbi erinevaid koosolekuid.
Ja samuti rääkisime stressist. Kas oleme ise stressis, mis seda põhjustavad jne...


Minule need teemad meeldisid.
.......(jätkan hiljem...)

Eks ma nüüd jätkan siis (30. jaanuar)
Peale kvaliteet koolituste saime samuti hääd süüa.
Õhtul sättisime ennast valmis ja algas iidoli õhtu. Alguses mõtlesin ennast lihtsalt mõneks tibiks või kellekski teha, kuid lõpuks tegin nohikuks, polnud väga raske. Leidsin enda ja nohi vahel päris palju sarnasusi ja respekteerivaid asjaolusid, kuid samuti ka palju erinevusi.
Magama läksin umbes kolme ajal.
Kaheksa ajal äratus, hommikusöök, lõbus hommik, Valgamaa väärtused, tagasiside ja viimaste asjade pakkimine. Kell kaks umbes tuli issi järgi ja nii ma koju jõudsingi.

Vahva oli. Kui ma kunagi viitsin videod ja asjad sisse tõmmata, siis ma muidugi lingin nad siia ka. Siia laadida ei viitsi, sest see võtab kaua aega, eriti täna. Kaarinilt varastan varsti pilte ka.



Kui koju jõudsin eile olin omadega päris läbi. Ma ei jaksanud midagi korralikult teha. Võtsin õppimise ja läksin raamatut lugema, kuna olin liiga väsinud lugesin 15 lehte ja läksin magama. Kaheksa ajal ärkasin Tegin veel igasuguseid asju ja hakkasingi raamatut "Hamlet" lugema. Kusjuures isegi päris hea oli millegi pärast. Aga see kaua ma teda lugesin oli piin... Lõpetasin viis minutit enne poolt nelja öösel. Aga läbi ta loaetud sai. Hommikul polnud väga väsinud ka õnneks.
Koolis oli ka päris hea olla. A võib olla oli see sellest, et tõmbasin hommikul kõhuvalu vastu Ibumetini sisse.

Aga hakkan nüüd siis asju sisse tõmbama ja varsti lingin.
Zau (:








Vargused Kaarinilt ;)

Pärast poole hakkan videodega tegelema, praegu tuttu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar