neljapäev, 8. märts 2012

Oli ka aeg või mis?

Ammu pole siia enam kirjutanud. Pole olnud aega ja pole olnud Internetis.
Vahepeal on olnud vastlapäev ja midagi muud erilist vist polegi olnud. Õppinud ja vcahepeal veel õppinud ja raamatut lugenud jne..
Muide jaaa ma olen Prachetti lugenud vahepeal, eelmisel nädalavahetusel. Üritan oma hindeid ka korda saada. Peaaegu on kõik korras, aga laiskus on. Pean ühe keemia kontrolltöö ära tegema ja inglise keele kursuse korda ajama. Muidu enam-vähem kärab ka.
Juba laiskus on kõigest, tõsiselt. Ei viitsi absoluutselt midagi teha.
Vahepeal oli veeohutus koolitus ka 45minutit.
Olid suured probleemid, mis pole tingitud tegelikult kellestki kindlalt, minuarvates. On lihtsalt inimeste erinevad arvamused ja seigad siin elus, mis järelikult peavad juhtuma meie eluteel. Nelja sõnaga, astusin presidendi ametist tagasi.
Mul on kusjuures hea meel või hea tunne. Palju vabam on olla, palju lihtsam on kõik see elu. Alguses olin muidugi šokis, aga nagu mul ema ütles: kõik on mööduv.
Muidu, praegu on õpetajate streik, eile oli ka. Homme peab gümnaasiumi osa aga kuueks tunniks kooli minema.

Täna on naistepäev, seega head naistepäeva kõigile naissoost isikutele.

Olin alates teisipäeva õhtust Valgas. Kolmapäeval hommikul läksime Ruut FM'i. MUlle meeldis näha kogu seda tööprotsessi ja siis seostada sellega, kuidas ma lihtsalt kuulanud olin.
16. märts lähen hambaarsti juurde.

Meelde tuli see, et eelmine nädalavahetus käisime Triinuga Kadri juures tšillimas.

Eile tšillisime Kaariniga. Õhtul vaatasime jalgpalli.
Mul on suur suur suuur suuuur suuuuuuuuur suuuuuuuuuuuuur soov. Tahan endale ühtesid kingi soetada ja ühtesid kõrge värbliga elektrisiniseid pükse. Eks näis, mulle nad nii meeldivad lihtsalt :)Tegelikult on mul igasuguseid plaan aga, eks aeg näitab.

Juuksevärvi ostsin ka. Mustika lõhnalise hügieenilise huulepulga ja veel staffi.
Käisin ka Germandias, et uurida, kas mu telefoni saab parandada. Jah saab küll, aga 50€ ja seda ma seega ei tee. Kuna ma ostsin selle telefoni 50€.
Asi on tegelikult nii, et mul on uus telefon. Olin seda mõned päevad kasutanud ja siis ta kukkus ÕE ruumis betooni peale ja ekraan mõradeks. (Ämblikuvõrk) ekraanipeal. Tahtsin seda ära vahetada, aga kuna mul on mõtekam natuke raha juurde panna ja uus osta siis jah. Ostsin siis seda läbipaistvat töövihikute kile ja panin peale:D Töötab kaua töötab, eks see näha ole.


Mari-Liisile teadaandeks, kiri tuli. 6.märts vms.
See tähendab seda, et hakkan siis kirja varsti kirjutama.

Hetkel polegi muud vist. Lähen teen midagi tarka!







Blogimiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar