neljapäev, 12. aprill 2012

Kaelvalus kunstiajalugu.

Täna.


Tsau.



Ok, ma ei aja teid segatudesse.
Täna käisid kooliraadios külalised, lahe oli! :) Teisipäeval oli autokool jälle, kolmapäeval oli sõidutund. Enne seda passisin kooliraadios, näppisin arvutis paart asja. Sõidutund läks üpris normaalselt, ainult mul on täna kael valus. Nimelt õppisime tagurdamist.

Täna on Kairi, Kersti sünnipäev! Palju õnne!
Täna oli paar tööd koolis, ajaloos ja järgmine tund kohe kunstiajaloos kontrolltöö.
Sõime siis küpsiseid ja tegime tööd.
Õnneks lugesin nagu alati tektsid ära ja lõppude-lõpuks mõistsin ka vist. Ajalugu oli päris lihtne, kuigi põdesin sellepärast päris palju. Kunstiajalooga kirjtuasin põhilise ära ja ei hakanud pikalt keerutama, eks näha ole mis saan.

Homme kooli, siis esmaabi koolitusele Valka. Püüan Kadri kinni ja tuleme mu poole. Laupäeval Valka tagasi, koolitust jätkama. Kell 14.00 algab Punase Risti koosolek.

Lisaks kõigele pean kirjanduse jaoks raamatut lugema ja liilusseadust õppima hakkama korrlaikult veel.

Vihane olen ka, sest esimene asi, kui täna hommikul uksest välja astusin, läks koti sang katki.

Ma hetkel ei mõista midagi normaalset enam kirjutada, sest väsimus nõuab jälle omatöö. Lähen ära magama!






Blogimiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar