teisipäev, 25. detsember 2012

Lubasin, tegin!

Lubasin eile Kairile, et teen blogi postituse.
Peaks seda tõesti tihedamini tegema, aga aega pole väga tihti. Või tegelikult  aega on, aga pole viitsimist, või ei ole tuju.
Teen siis detsembrist kokkuvõtte nüüd.
1. detsember oli kooli aastapäeva aktus vilistlastele. Olin seal, puldis. Kõik läks üpris kenasti.
Peale sealt tagasi tulekut, istusime vaiskelt, pidasime mu sünnipäeva.
Vahepeal käisin koolis.
5. detsember käisin heade õpilaste vastuvõtul.
Vahepeal oli paar koosolekut. 8. detsember käisin Tartus, Lõunakas oli imede öö.
Vahepeal käisin veel koolis. 18. detsember oli kooliraadioga väike istumine. 20. detsember oli koolis jõuludpidu, kus olin jälle puldis ja mille algus läks katastroofiliselt. 21. detsember hakkas vaheaeg.
Vahepeal olen tibuga paar päeva koos olnud ja nüüd pean jõule, mis minu jaoks midagi erilist ei tähenda. No tähendab tegelikult ikka, aga ei viitsi siin seletama hakata. 31. detsember ongi jälle aasta lõpp ja kogu lugu läbi.
Loodan, et järgmisest aastast olen tublim ja olen endale ka juba ühe uueaasta lubaduse andnud.




Millegi pärast ei saa seda ümber pöörata!
Tegin jõuludeks võileivatorti.



Eks ma kunagi kirjtuan uuestgi, praeguseks aga, TSAU!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar