laupäev, 29. mai 2010

Lapsepõlvän:)

Siis kui ma olin väike umbes nelja-viie aastane siis mul veel noormat õde ei olnud.Ma ei kujuta ettegi mis ma tegin.. sest mul võis olla tõesliselt igav, aga siis ma seda ju arutleda ei oskand:) Mul on kaks vanemat õde. Üks on 24 ja teine 23 vist..:D Nendega ma koos eriti ei kasvand, sest nad on ju vanemad ja kes ikka tahaks oma nooremat õde kussutada koguaeg..
Ma arvan, et tegelikult ma olin vanaema juures või käisin emal järel igal pool.. ei kujuta ette..:D
Nüüd kui mul on noorem õde kes on hetkel 11 olen ma tegelikult õnnelik, et ta olemas on, sest mis ma muidu teeks?? tuhkagi.. Aga ega ta tegelikult nii hea ka ei ole...kui mõtlemaq hakata...:D
Lasteaeda läksin ma suhteliselt hilja võib-olla kolm või neli aastat enne kooli minekut.
Ma ei oskagi eriti midagi kirjutada enam siia..:) Eks kui ideid tuleb siis kirjutan midagi pikemalt..:)
pildil mina muidu kõige väiksem:)












Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar