laupäev, 29. mai 2010

Veidrad unenäod..

***Esimene uni**

Ma ei tea kus, ma ei tea kuna.. kohtusin mingi imeliku poisiga.. kes oli tõesti teistmoodi... ma ei mäleta tema pilti:D sest see kõik oli öösel ja ikkagi uni.. aga kohtusin poisiga..kes hakkas mulle meeldima.. Ta oli nagu värviline või ma eitea.. Oli kooli päev ja ma pidin mineak ooli ..läksin tema tuli kaasa.. enne tunni algust me suudlesime... mina nägi ka eesti keele õpetaja.. Tunniajal see poiss kutsus mind välja.. mina võtsin koti ja läksingi.. Siis läksime me kuskile ma eitea kuhu ja istusime lihtsalt mina tema kaisus.. Ja ta oli lihtsalt niii kuuum... nagu oleks tal palavik olnud..Ma ütlesin talle, et sa oled kuum. Selle peale ütles tema: ma olengi kuum inimene.

***Teine uni**

Mul oli vaja matemaatika õpikut, aga need olid mu klassivenna Karlose käes. Läksin ema& isaga neid otsima.. Ta elas kuskil imelikus kohas .. (kui sooru sellest suurest sillast ülesõita Tsirguliina poole siis kuskil mäe otsas või kuskil.) Ja kui me kohale jõudsime tuli välja üks naine.. Küsisin tema käest kas Karlos on kodus? To nähvas mulle "kust mina tean". Vahepeal tuli veel palju inimesi välja ja lõpuks tuli välja mingi Karlose minivarjant jalas ainult pokserid ja tõi mulle auto jalamatid.:D:D:D



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar