neljapäev, 27. mai 2010

Tere teile...:)

Mõtlesin, et hakkan ka blogi pidama. Ma hetkel veel ei tea kas sellest asja saab, aga proovida ju võib:) Üritan siia kirjutada oma tegemistest ja olemistest nii tihti kui vähegi jaksa, aga eks vaatab:) Ja üritan kirjutada siia ka seda, mis homme tegemisele peaks tulema. Alustaks siis kohe?

27.05.2010!
Täna käisin kurgu,nina,kõrva-arstijuures. Midagi ma seal küll targemaks eriti ei saanud, aga kolmapäeval lähen uuesti. Koolis ei olevat midagi toimunud, niipalju kui mina aru sain. Kõik olevat juba poole jalaga suve nautinud või noh kui nii saab öelda sellise ilma kohta. Nüüd õnneks paistab päike.
Seitsme päeva pärast sõidame Kadri-Triinu ja Mailaga Hispaaniasse ootan juba huviga :) Loodan, et sellest tänaseks piisab :)


Hetkel vaatan telekat, sealt tuleb mingi film. Homme on koolis üheksanda klassi tutipidu, kuna meie oleme kaheksas klass peame meie seda korraldama...Sellest võib tulla õudus, aga eks näis. Kohe hommikul läheme asju sättima ja muid asju vaatama... Kooli päev lõppeks ära siis kell 11,30, aga eks näis..
Kool üldse lõppeks ära vist 05,06,2010, aga seda ma ju ei tea.. pole koolis siis..

Hinnete seis peaks mul tulema suhteliselt hea:) Kõik neljad/viied.
See on siis ainuke aasta üle pikkade pikkade aastate kus tuleb mul terve õppeaasta peale kõik neljad viied.. alati on kuskil mõni kolm sisse pääsend..
Vanaema ütles mulle täna ,et ma liiga üle ei pingutaks õppimisega :D:D:D:D:DD:D:D selle peale ma naersin kohe väga väga palju :) Sest õpin ma suhteliselt vähe ja kui vähegi saab improviseerin :)!

Aga tänaseks vist aitab .. Läheks viskaks teki üle pea ja unustaks tänase päeva, et sukelduda hommikul juba reedesesse päeva :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar