reede, 28. mai 2010

28.05.2010




Tere kuidas läheb? Minul hästi:) Täna oli koolis tutipidu.. kust koju jõudes olin jahune ja märg.. otsemaid läksin dušši alla.. Tutipidu ise möödus hästi, sise ruumides vett ei saand, õnneks!
Mõtlesin, et varsti lähen magama, sest uni on tegelikult jõhker. Minu mõeldud laul läks ka enam-vähem hästi, ühesõnaga kogupäev mis täna olnud on, on hästi.
Hommikul kooli minne kõmpisime kohe kultuurimajasse, kus panime paika toolid ja ülejäänud aeg oli meil vaba aeg:) Siis tegime reidipilte:) :D * lõppulisan ka mõned*
Täna ma veel ei tea mis ma edasi teen, aga magama lähen küll.:D
A õige ja arvutis tegin piltide kaustad ka korda:D






***



Nüüdseks olen, juba ära maganud:D magama läksin umbes kell kaks, aga ärksin 18:30 vms, ma täpselt ei tea :) Igatahes uni oli hea, enne kui rääkisin, et käisin koju jõudes kohe dušši all. Siis nüüd käisin veel, pesin pead. Keset pealage oli paks taigna koorik ja juuste oststes olid rastad, mis mitte kuidagi välja tulla ei tahtnud.
ei tahtnud. Nüüdki on veel jahu juustes....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar