teisipäev, 1. juuni 2010

Hi!

Tere rahvas, Alustame eilsest? Eile istusin ma terve õhtu üleval kuni kella kolmeni, siis käisime viisime Birgiti Tsirku ja sain magama minna. Hommikul ärkasin ühe paiku. Peale seda panin riidesse ja ülla ülla, ülepika aja vahetasin oma voodipesu ära:D Paar tundi tagasi käisin veel jalutasin emale vastu, peale seda istusin internetis. Nüüd tuli ka isa suure autoga koju ja jäi kinni:D
Homme õhtul lähen vist Triinu juurde ja siis öösel sõidame Tallinna poole. Asjad on mul tegelikult enam-vähem juba kokku pakitud, aga käekotti ma ei tea mis ma panen, sest ema ostis mulle tohhuija head süüa, selleks ajaks kuni Tallinna poole sõidame:D
Varsti kavatsen muidu pesema minna ja ma eiteagi tegelikult mis ma edasi teen.
Homme kui on ilus ilm pidime minema klasiga Sooru järveäädra, aga ei tea gveel kindlalt. Mina seda tegelikult ei usu, et mnigi minek on! Aga no eks näis.
Hetkel siis lõpetan.

Headaega! Teie Aivi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar