pühapäev, 6. juuni 2010

Hispaania!

Tere! Olen jõudnud kirjutama.
Oleme siin juba palju päevitanud ja šopanud. Igapäev oleme käinud basseinis ujumas.
Triinul on õlad,nägu ja eest poolt kõik täiesti punane. Tunnen talle kaasa, sest see võib ikka väga valus olla.
Täna käisime pühapäeva turul, ma ei tea kasseda niinimetatakse, aga noh.. Iga tahes see on ainult pühapäeviti vist. Siis käisime veel Hiina poes. Seda ma kaei tea miks seda nii nimetatakse. Igatahes see on nagu superbox ainult palju-palju-palju-palju suurem ja seal müüakse riideid.
Oleme Kaks korda käinud juba rannas. Üleeile ja eile. Üleeile käisime tutvumas ja lihtsalt istumas seal õhtul, aga eile käisime kolmekesi päevitama.
Rannas liigub mustanahalisi kaupmehi, kes on tulnud või toodud siia kuidagi, aga tagasi nad ei saa. Ühesõnaga nad müüvad igasuguseid asju. Mina ostsin ühe käest päikeseprillid. Mul hakkas temast kahju.

Ma hetkel ei oska siia midagi enamkirjutada, aga kui aegasaan kirjutav võib-olla veel.

Tsau-Pläu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar