laupäev, 3. juuli 2010

3.Juuli.2010 Mõnusss..

Täna käsime rannas vaatamas mis seal mail ka toimub.. Täpsemaks asukohaks oli Kabli rand..
Leidsime vaikse koha kus peesitada ja niisama lösutada.. Ott oli ka kaasas, Oti jaoks oli see vist esimesi mereääres käimine.. ujus meres ja jooksis koguaeg meie järel. Mina õieti ujuda ei saandgi.. sest mulle see rand vee poolest ei meeldind.. Seal haises mõnes kohas.. need vetikad mis olid kaldapeale uhutud.. Ja väga kaugele pidi kõndima.. ei viitsind eriti:D
Hiljem kui koju sõitsime kkäisime veel Allikivi koobastes või kuskil.. seal oli üks koopasse sisenemine mis ma leidsin kargasin kohe sisse.. Seal oli pime.. siis meenus meile,aga et autos on tasku lamp:D mis oli aga nagu võileib, ei näitand eriti midagi.. Isa uuris seal koopas pikemalt..
Mingi aeg oli mul hull hirm vetikate ja muude vees olevate asjade vastu nüüd on see hirm kuidagi kustuma hakkand..
Hirm oli mul ka madude vastu.. seda ma ei tea kuidas lood on madudega, aga sisalike ma ei karda.. võin ehmuda ja karjuda, aga ma ei karda neid enam..Mis enam? Ma kardan aind neid kummist :D


JEEEEEEEE HIspaania lõi penaltiga värava:D paraguay ei löönd !!!! JEEEEEE

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar