neljapäev, 12. august 2010

12.august.2010

Oi jummel:D Mul on naerumängid hetkel igal poole:D ma olin mingi neli päeva valgas pühapäevast-kolmapäevani. Nüüd olen kodus. Käisin eile Merilyga kalal:D Ats oli ka:D sain 7 tükki lausa:D täna käisime ka sain 3 ja riputasin õnge puu otsa lõpuks:) Hetkel teen smaili võistlust msn'is Triinuga:D saadame 11'sele smaile:)
Valgas oli tegelikult põnev:) olime õhtul nii peale kümmet ja nii väljas siis jalutasin vanaema juurde magama. Vahepeal oli torm ka, igal pool puud lendasid:)
mm mis veel..
18 lähen Tartusse. Peale seda elan mõnme päeva veel äkki valgas?:) Ei tea üldse mis tujud mul tulevad ju:D:) Varsti pead kooli ka minema:D ma uurisin täna õpikuid ka, mitte sellepräast ,et tahaks kooli, lihtsalt igav oli:)
Ma Vabandan ,et pole ammu kirjutand. Lihsalt ei olnud aega, ega viitsimist internetti tulla:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar