pühapäev, 15. august 2010

15.august

Heihei:D mm.. täna on pühapäev.
Eile käisin korra valgas, siis tartumaanteed pidi valgast välja sõitnud juba umbes kaks kilomeetrit. Kui mulle helistas Triin ja kutsus mind enda juurde. Läksin kohe.
Kohale jõudes itusime paku otsas:D ja "tšillisime" niisama, siis sõitsime natukene atv'ega ja läksime vist tuppa.
Siis vaatasime telekast "seksretke" vms. Peale seda passisime netis natuke ja kobisime magama. Hommikul ärkasin väljas oleva mingi toksimise ja sae mürina peale. Panin akna kinni ja ronisin teise tuppa magama:D

Homme lähen vist Valka olen seal kuni teisipäevani.
Kolmapäeval lähen Tartu. Arsti juurde.

Teate et koolini on natyuke üle kahe nädala jäänud:S Mõnes mõttes isegi vb tahaks minna sinna paariks päevaks... aga edasi... edasi ma ei tea... Tuleb jälle see paha tuju ja kõik sugused asjad. Õnneks tuleb sügisvahe aeg minu jaoks varem, aga halvasti:S Mandlioperatsioon. 19 Oktoober. Kui ma ei eksi.
okei Tsauu:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar