reede, 12. november 2010

12....2010. november..

Päris pikad päevad on olnud.
Esmaspäev: kool+ÕE
Teisipäev: kool+marleen.
Kolmapäev: kool+4 kooli kokkutulek Puhjas+ "niiöelda marleen".
Neljapäev: Perepäev
Reede: Puhkus!

Esmaspäeva hindaks hindega 4 see ei väsitand mind nii väga ja oli põnev.
Teisipäev oli väsitav. Kolmapäev: Väga äge oli puhjas. Neljapäev: Perepäev oli vinge!
Reede: Sai kohe kooli bussiga koju ja saab niisama lösutada, mõnus...:)

Laupäev, pühapäev ei jaksa ma midagi arvatavasti teha, magan vast kaheni, või natukene rohkem kui tavalistel laupäevadel.

Jeii.. Isa "sai" printeri korda:D Selle mõttes ,et kunagi ma vaatasin ja mässasin selle prisnteriga ,et kõik juhtmed oleksid sees jne.. siis ta ei funksansd, aga mingi mõned nädalad tagasi ma nägin ,et see USB juhe ei ole printeril kõige paremini taga,et probleem on selles. Ju siis ta seda liigutaski. Küll ma olen alles blondiin ,eks? (:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar