pühapäev, 7. november 2010

Hulluks lännu...




Kolmandat korda kirjutan blogi täna... :D Ära kustus ja ma ei tea mis tal viga on...
Täna ärkasin kell 9, tavaliselt ma nii vara vabatahtlikult ei ärka.
Ärkasin nii vara ,sest nägin õudukat. Sain värviliselt maolt nõelata või hammustada. Valgas vastumürki, pidi Tartust otsima. Fuhh... Mao hammustus tähendab suurt õnnetust :(
Muidu kui ärkasin, vaatasin aknast välja ja avastasin et väljas on võrratu ilm.. Panin punase hommikumantli selga ja läksin kaameraga välja, et jäädvustada seda võrratut ilma. Ilm oli täpselt selline nagu mulle meeldib, mõned miinus kraadid, autodel aknad jääs, päikese paiste..
Ärge mind nii hulluks ka pidage, lihtsalt ma ei jaksand tollel hetkel riidesse panna.. Ja õnneks on meil oma maja, kus kilomeetri ümbruses ei ela eriti kedagi (:
Päeva peale üldse kokku kudusin paljupalju, sallist on kootud 27 cm. Meeter peaks vast veel kuduma.. Jõuludeks vast jõuab valmis (;
Fotograafia valdkonnas otsustasin ,et pildistan nüüdsest ainult asju mis mulle meeldivad..
No nt: Vesi, jää, valgus, tähed. Vahel võib üritustel ka inimesi pildistada. Mul oli mingi aeg oli masenduse moodi asi.. Sest mul kaamera ei ole just kõige võimasam ning sellega ei saa igas olukorras profesionaalseid pilte teha. Seega koitis mulle ,et kui tahad pilte teha, ei loe milline kaamera sul on, lihtsalt kui on silma ja tead millist pilti just parasjagu soovid tuleb see pilt mega lihtsalt ning ,et enam ei tee pointless plte ,mis mulle ei meeldi.. (:
Varsti hakkan Lahedakoolipäeva kokkuvõtet ka kirjutama ja soovige edu mulle..:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar