esmaspäev, 31. jaanuar 2011

31. jaanuar

Homme on Birgitil sünnipäev.
Täna kuulasin muusikat, niipalju kui sain, Kõrvaklapid läksid katki, heh. Isa just eile rääkis et kui tema kuskil oli niiöelda"sõjaväes" Siis neilolid ka taolised seal ja hästi kaua pidasid vastu. Aga minuomad pidasid nädal või natukene rohkem? Armaas.
Kavatsen varsti õppima minna. Peaks Unit 7 ära õppima ja vastama ka ära. polegi seda tööd teind. Raamatut peaks lugema. Palju asju peaks tegema.
Ajaloos oli täna töö:O See tuli nii suure šokina. MA Lootsin, et mind ei küsitaks täna, sest ei saanud muffigi aru peatükist. Ja siis tegi töö :O
Luuletasin füüsika tunni ajal :)

(s)mulle..
A.Bõstrova
Kui oled üksi
ja mõtled miks,
võid mõelda alati mulle.
Ütleks aind sulle,
oled loodud aind mulle.
Kas sa tõesti ei tea?
Et vajan sind.
Ainult sind, Sulle mõtlemata
ei saa süüa, juua, pesta.
Sinust veel päris palju oleks vesta.
Kuid oled kui kosk kord külmem,
kord kuumem.
Könn
A.B
Alati on tunne, et oled
Alati on tunne, et olen
väike, tühine ja kõle..
Tähtsusetu könn..
(Originaal oli natukene paha :D)
***
Kui õhtul silmad sulen,
kui hommikul silmad avan,
näen peegeldust enda hingest,
mis on igal hetkel pinges.
Ühel õhtul mõeldes
ja siis järsku öeldes,
avastan, mis on tegelikult
minu hindes peidus.
See on kuu.
***
Lilla, sinine, punane
Ei iial mu peast sa unune.
Kollane, oranž, roheline.
Vahel oled mu vastu natuke okkaline.
Roosa, must, valge.
Sind nähes olen näost jälle kaame.
Mind ergutad tegema asju,
mida ei teeks unes, ei sa ega ma.
***
Oled mõelnud?
Oled kuulnud?
Oled tundud?
Seda tunnet, mida tahan tunda.
Mis võiks saada, kui olekime koos.
Kahekesi, ainult mina ja sina.
Tahan olla sinu unistus,
millest mõtled kuid üksi.
Kui oleme lahus mõtled,
ainult mulle.
Kadri ütles, et ma olen armunud. Triin ütles et kirjutan üksindusest. Aivi ütleb: Mul oli igav. Ja Triin käskis armastusest kirjutada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar