esmaspäev, 31. jaanuar 2011

Jaanuari lõpp

Igatahes,õues on endiselt pime ja külm ning täna tuli natukene pikem jalutuskäik ette võtta, mis tegelikult oli pool sörkjooks ,sest pidin kiiresti linnas olema ja autokooli jõudma.Igatahes ei olnud just kõige parem päev,mõned väiksed ebaõnnestumised ,kuid üldiselt väga ei nuriseks isegi päeva üle.Igatahes on viimastel päevadel suhteliselt tuju olnud luuletusi kirjutada ning ka minu poolt siis üks väikene salmike :)
Ma tahaksin olla lind
ning silma peal sinul hoida
ma tahaksin valvata sind
ootaksin ,et hommik siis koidaks
kui öösel on pime ja taevas on sära
koos läheksime õue
ei vajuks me kumbki magama ära
ning kui su kätel on külm,võid nad poetada mu põue
selline väikene riimikene :D
ärge pange tähele,minu esimene postitus siiski siin :D ,Kirjutan aivi blogisse, kuna ta tahtis et ma avaldaksin ka oma luulet ta blogis :P
tervitused,Chessu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar