neljapäev, 23. juuni 2011

Lõpp




Täna, no kella järgi eile, aga see jõudis kätte. Läbi! Aktus ja lilled ja õnnitlused.
MA olen väsinud, väga väsinud.
Armas oli terve see päev. Ainult üks halb asi. Mu jalg. Jah, kukkusin ja väga halval ajal ja valusas kohas. See on see rattaga kimamine ja kiirustamine. JAlg katki ja valutab ka hetkel ohtralt.
Hommikul käisin ostsime ohtralt lilli ning ostsin natukene maasikaid ka. Ning koju jõudes hakkasin kohe lokke tegema. Viimasel minutil jõudsin valmis. Seejärel kiirustasin aktusele. Mitu korda oleks äärepealt nutma hakanud. Õnneks suutsin ennast tagasi hoida. Pärast saime lilli ja tegime palju pilte. Kõige armsam ja nunnum kink kogu päeva jookusl oli Õpilasesinuse kingitud album. Seda ma lugesin ja vaatasin mitu korda. Tohutult armas!
Nii päevast veel. Läksime veel sinna lauda ja sõime natuke ning lendasimegi koju.
Siis hakati grillima ning ma läksin kohe varsti kooli tagasi. Teisele aktusele.
See ka läbi. Olin kodus. Sõin ka grilli ning õhtul olin veel Valgas. Nüüd olen suremise äärel.

* NB! Kui tead et on tulemas üritus ja pead kontsade peal olema kaua ning kingad pole sisse kantud osta apteegist spets plaastreid villide vastaseid, üli head:D:D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar