reede, 24. juuni 2011

Saabunud on vahepeal jaanipäev.
Eile käisin Iigaste jaanitulel. Ja pärast läksime Triinu juurde.
Leidsin inglise keele laagri ankeedi ka ülesse lõpuks. Raha juba makstud, kuigi enam pole viitsimist ega tuju minna. Aga lähen ikka vist. Viitsimine on kadunud. Tahaks lihtsalt mõnusas seltskonnas olla ja teha midagi huvitavat, mis mulle ka huvitav on.
Ma ei viitsi, ei viitsi, ei viitsi, ei viitsi, ei viitsi, ei viitsi, ei viitsi. Üldse ei viitsi. Kõigest nii väsinud. Tahaks lihtsalt... Ma ei tea mida ma tahan. Peale inglise keele laagrit on järgmine päev kohe koolitus ning samal päeval kui hakkab koolitus on ema sünnipäev ka.

Ma olen väsinud, tahan kõike mis on võimatu, tahan vaheldust ja puhkust sellest kõigest tegelikult. Tahaks ühte asja, mis jällegi on hetkel võimatu. Kõige parem ongi alati kättesaamatu.
Tsau, ma ei viits siin halada, et ma tahan seda ja seda ja seda.. Parem jah. Tsau


Kummikomme tahaks ka..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar