kolmapäev, 29. juuni 2011





Olin siis laagris Smiltenes. Täpsemini inglise keele laagris. Seal oli hästi tore. Laagrist võtsid osa lätlased ja eestlased. Toas olime neljakesi. Mina, K-Triin, Anabell, Kadri. Igapäev käisime lõunasööki söömas sööklas, mis asus mõni kilomeetri kaugusel, ma arvan :D Hommikusööki ja õhtusööki anti koolis, kus meid majutati.
Laagri teema oli poliitika. Olid kolm parteid ja siis tegimegi igasuguseid asju. Viimaseks päevaks tegime parteidele nimed ning valimis plakatid. Valiti meie riigile prseident ja paar tähtsamat pea poliitikut.
Ka mina kandideerisin ikkagi presidendiks kuigi vahepeal kahtlesin, kas kandideerida.
Ei saanud. Tegelikult kui ma seda kõne tegin siis ma väga ei mõelnud sellele, kas kandideerid jne.. Seega oli kõne suhteliselt nigel (ma arvan).
Olid ka aktiivsed mängud, mida tegime koos oma parteiga. Meie saime kõige rohkem punkte.
Lõpuks võitis valimised ka meie parteist isik. Presidendiks sai Laura.
Muidu oli laager tore ja kõike. Ööd aga väsitasid, sest magama läksime suhteliselt hilja. Viimasel päeval kell kolm.

* Homme lähen koolitusele Tsirguliinasse. Punase Risti oma.
Ülehomme on ka see.
Kunagi aega saan, kirjutan veel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar