kolmapäev, 31. august 2011

Ärkasin unest võõraste kuttide garaažis.

Tegelikult, eile värviti põrandat ja veel paar asja ära, oli siis nii, et pidime minema Valka majja ööseks.
No, panin oma koti kokki, pakkisin ka läpaka ja isegi Interneti kotti. Ning läksin ära Sooru.( Sain Kaariniga kokku.)
Siis olime Soorus, tšillisime seal.
Pärastpoole võeti mind peale ning läksingi Valka. Üritasin esimese asjana Interneti ühendust saada, aga ei saanud. Seega istusin niisama terve õhtu.
Hakkasin isegi kahte filmi vaatama seal läpakast sest " Jää aeg" oli mul kotis ja meenus et arvutis on Harry Potteri viimane osa ka. Kumbagi ei vaadanud üle viie minuti, ei viitsinud.
Istusime niisama seal ja sõime.
Und ma seal ei saanud absoluutselt, ning oli idee, et lääme koju hommikul 5:45, sest isa pidi tööle minema jne.. no olin juba 5:30 üleval, pakkisime ennast kokku ja asusime koduteele, kui Olerexi juures sõitsime august läbi ja tagumine vasakpoolne amort läks täiesti pooleks keskelt.
Sõitsime siis tuttava juurde, mis oli umbes kilomeetri läheduses ja isa hakkas seda parandama. Korralikult ülesse ärkasin, siis olin garaažis, mis oli üpris segamini ja mul hakkas külm.

Pärast jõudsin koju, tõmbasin suure pusa selga, tõin palju tekke endale, panin palju sokke jalga ning tõmbasin kapuutsi pähe- jäin magama.

Ärkasin sellepeale, et nägin unes kuidas auto järgi tuli ja signaali lasi.
Hüppasin püsti ning läksin küsisin emalt kohe, kas keegi tuli?:D
Seejärel nad hakkasid naerma, et ma magan kapuutsiga.

Kõik! Homme lähen juba kooli ja olen jälle õpilane.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar