laupäev, 3. september 2011

Ma olen nii sile.

KAdri: " Katsu kui sile Aivi on".

Tegelikult, Mari-Liisiga läksime Valka hommikul. Töllasime tšut-tšut ringi seal ning seejärel läksime koosolekule.

Oli tore, tegime palju tarka tööd.

Pärast läksime haiglasse ja seejärel bussipeale, et sõita Laatre.
Laatrest juba Vilaskisse ja nüüd Kadrijuures.

Tegime sauna õhtut ja rääkisime kõik jutud jälle ära.

Kadri katsub mu õlgu ja vingub, et ma nii sile olen, see on juba tšut-tšut haiglane.

Esmaspäeval jälle kooli.


Jaaa.. tahaks magama minna:D

Tsau


Aaa.. veel midagi.. Te hakkate võibolla mu arengut ka nägema kunstilises suunas, sest nüüd mul on tänu Timole "drawing for children" ja siis ma saan joonistada:D

Ning jaa, midagi oli veel, varsti tuleb meeelde kui ma kirjutan selle lause ära, aa.. See klaviatuuri klõbin ajab mind juba närvi.

Istume läpakates kolmekesi, järjest kõik. Omavahel me ei suhtle:D


Me naeramae Kadriga Mari-Liisi üle:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D Ta ei tea Interneti ohtudest ikka midagi :D Lisab võõraid välismaalasi vastu ::D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D. Oeh, nii naljakas.


Mul on tablett ka kurgus kinni, juba teist päeva.

1 kommentaar:

  1. Sa oled loll, sa ei meeldi mulle. Kas mina oma blogis kirjutan, kuidas sina endale häbi teed?

    VastaKustuta