teisipäev, 18. oktoober 2011

Nagu Triin...

Nagu Triin oma blogis kirjutas, siis ta kontrollib enda käitumist. Ka mina mõtlen, kuidas ma käitun ja kuidas seee teistele vahel tundub. Ma ei ürita olla keegi teine, ma ei mõtle, kas mu käitumine teistele meeldib, kuid üritan olla korralik.

Mind ajab närvi, kui inimesed räägivad korraga. Ma ei saa siis keskenduda ühe inimese mõtetele ja see ajab mind vihale.

Mis muidu? See on, et unustan palju asju koguaeg. Tüüpiline.

Enne vedelesin emme-issi voodis ja tegin tarka tööd. Igasuguseid tarkasid kirju.

Pärast peaks ühe PP ka tegema. Nii öelda varajaseks uurimustööks. Tegelikult võtaks need ööö... kooliraadio küsitlused kokku.

Kuna tegin küsitluse ja kümnendas klassis peab tegema mingi proovi väikese uurimustöö, siis küsisin, kas tohin teha kooliraadio küsitluste põhjal. Võib, seega jätan küsitluse alles.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar