pühapäev, 16. oktoober 2011

Vahel on raske ka iseennast ära tunda..

Mulle meeldib olla tähelepanu keskpunktis, aga ainult mõnes kohas. Mitte igal pool ja koguaeg. Alustame siis sellega?
Tegelikult ma peaksin õppima, aga absoluutselt ei viitsi. Halb eeskuju, ma tean.
Raamat tuleb läbi lugeda ja siis mingi skeem teha, inglise keele kontrolltööks, keemia kontrolltöö tuleb järgi vastata. Matemaatika kodune töö ka vaja ära teha. Õnneks mulle matemaatika enam-vähem meeldib, sest ma satun vaimustusse, kui oskan mõnda teemat ja siis lahendan mõnda asja väga palju.

Reedel käisime Kadriga Yes'is, vähe rahvast oli, kuna exoticas oli Koit. Meie arvamus.
Laupäeval kaua magada ei saanud, läksin talve saapaid otsima ja raamatukogusse. Sain raamatu, mida ma nüüd peangi lugema hakkama. Saapad sain ka, minu jaoks olid kallid üle kuuekümne euri midagi..:S Loodan, et peavad vastu ka.

Vaatan siin vahelduva eduga ühte filmi ka, kus mees võimutseb. Tean, et see on film, aga elu ongi vahel ju selline, mõni peab inimesi omanditeks- haiglane.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar