neljapäev, 13. oktoober 2011

Pea on tühjust täis..


Siin kui muusika kaasa haarab.


"Barbie ja Ken'i" päev oli!

NB: Rasmus!


Ma olen loll. Pidin täna kirjanduses raamatut järgi vastama minema, aga no näed, ma olen kodus. Meelst läks. Juhtub.
Ma tahtsin nii palju asju siia kirjutada, aga nüüd pole enam midagi.
Kiire on. Täna on hea päev, täna on aega. Pidin kooli jääma ja kooliraadios natukene mässama, aga ei viitsinud. Mõtlesin et tulen koju ära ja vedelen niisama.
Mulle meeldib võrkpall, siis kui keegi oskab mängida muidugi, sest ise ei oska.

Aaaaaa, muidugi ma kiidan ka ennast nüüd kohe, tegin kooliraadio jaoks ühe küsitluse. Päris palju vahvaid ideid sain. No nüüd tuleb analüüsida ka kunagi ja kokku koguda need asjad kõik.
Eile käisin teatris- mulle meeldis.
Olen üpris hajameelne ka praegu, äkki on asi selles hommikuses ärkamis suutmatuses, ei tea. Muide jah, mul on raske ärgata, kuna Birgit magab koguaeg nii kaua, tema jõuab kõik ära teha, ma ei jõua.

Kiidan veel ennast, vastasin kunstiajaloos ühe töö ära täna, eile oli töö ja ei jõudnud korralikult aru saada, tänaseks oli kõik selge.
Samuti vastasin ajaloo kontroll töö ära, selle mida tehti eelmine nädal, kui meie projektiga tegelesime.

Koolist veel niipalju, et käimas on stiilinädal. Homme on tited.
Jaaa.... Järgmine neljapäev on meil ülipikk ÕE koosolek ka! Järgmine reede on viimane koolipäev ka, siis on nädal vaheaega.
Aga Zauuuš siis. Käige ikka topshopis ka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar