laupäev, 12. november 2011

Eile oli reede, tõesti?

Eile läksime Kadri maja ja paksukesi valvama. Kütsime sauna ja tegin süüa. Siis olime vahel natukene muhedad ka. Kuna mul endal hakkab telefoni kuulimiit juba täis saama, siis ütlesin Birgitile et ta saadaks sms'i ruutu, et äkki võidan piletid yessi. (Muidu maksid 7€ vms?) Noo pms oligi, võitsin, algul oli küll wiii... :D Aga siis tuli meelde, kus me oleme. Me oleme ju KAdri juures ja kummalgi autot ja juhilubasid veel pole. No siis pinnisime Raigo endale järgi. Ladusime kutsikatele ja kassipoegadele hunnikute viisi toitu ette( kutsikad on umbes 45x35 laiad) ja üks on eriti paks- oli oht et ta sööb ennast lõhki.
Noo ja, siis me kaotasime muidugi ühe koer ära ja otsisime neid taga ja sada juhtumist oli väikese aja jooksul. Lõppude- lõpuks saime liikuma! Jõudsime siis kunagi Valka ka ja läksime yessi. Oli veel palju juhtumeid mida ma ära mainida ei viitsi ja ma arvan, et päris kõigil polegi neid vaja teada.
Tankla koosolekule ma ei jõudnud, kuna alguses juba arvasin et ei lähe. Ei jõua koguaeg ka kohal käia. Seega olime Valgas mul mamma juures. Saatsin Mari-Liisi bussijaama ja läksin ise mamma juurde tagasi. Enamuse ajast passisin niisama voodis ja magasin vahelduva eduga, sest tegelikult on nii, et hingamisega on raskused- nina on kinni ja mõnus on olla!
Rohkem ei viitsi rääkida seiklustest.
Oli perepäev ka- oli nagu oli, mõned saavad kiita, mõned laita.




Ärge olge kahepalgelised!
Blogimiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar