esmaspäev, 7. november 2011

Laiskus ja muud mured


Asi pole minus, minul pole laiskus. Võtsin ennast kätte ja tegin tänu Mari-Liisile, (olen tubli vajutasin kogemata ja kõik kadus kui tolm tuules).
Tegin tänu Mari-Liisile ajakava, et kui koju tulen hakkan ühte või teist tegema.
Nüüd hakkan peale söömise kohe õppima. Sest õppimine on minu elus tähtis.
Täna pean veel tegelikult matemaatika kursuse hindega jändama proovima parandada igasuguseid asju. Ma tean et ma suudan seda, pean pingutama!
Neljapäevl on perepäev! Sellega on hetkel veel minul igatahes igasuguseid muresid. Lahtiseid otsi palju ja muu jändamine...
Vahel võiks keegi küsida, kas vajan abi? Esialgu ütleksin kindlasti, ei, aga peale mõtlemist vajaksin küll. Ma tuletan meelde, et ma pole robot.
Neljapäevaks peab "Tõde ja õiguse I osa" läbi lugema- tegelikult jutumärgid lõppevad varem, aga ei viitsi kustutada. Pole mõtet, sest ma ei tea, kas keegi seda üldse loeb.

Vahel mul puudub kõiges motivatsioon. Siis võtan ennast kokku, söön kommi ja jälle hea olla. Tegelikult tahaks kohutavalt Kadrit näha, rääkida lihtsalt juttu, et ma ei peaks jooksma midagi kiiresti tegema. See nädal veel vastu pidada ja kõik! Siis on jälle lõdvem seisund.

Tahaks, et inimesed oleksid võrdsed ja ainult ei targutaks- vaid teeksid ka ise midagi. Need on ime pisikesed asjad, kuidas sa saad teist aidata.

Käisin kolmapäeval ühe projekti asjal ka, tõesti vabandust aga hetkel ei suuda meenutada. Kindlasti lähen veel, sest see on hea asi. Sain natukene selgemaks, mida tahan õppida.

Neljapäeval käisin Lahedal koolipäeval Pärnus. Tegin paar mitte just kõige paremat pilti ka, aga vahet pole. Panin fotoalbumisse laadima ja kungi hea meenutada. Pärast kui ära laadinud on lisan lingi: http://fotoalbum.ee/photos/ayvy/sets/1226121 - siin ta ongi.

Muud väga polegi hetkel. Homme lähen korraks Valka arsti juurde ka.

Aaa seda ka veel, et Laupäeval käisin Tankla koosolekul. Peale seda läksin Mari-Liisiga Osulasse arvuti mänge mängima. See viimane oli nali, muide. Nüüd on kõik.
Soovige edu mulle raamatu lugemisel ja muude toimetustega!


Blogimiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar