pühapäev, 8. jaanuar 2012

Kõik saab korda!

Kui vaheajale läksin, olin nii väsinud kõigest ja ei tahtnud enam midagi teha. Oli mõte kõigele käega lüüa!
Nüüd on kõigil mõte, miks küll? Ei tea, tegelikult polnud ja midagi väga rasket teha, iseenese ettekujutus? Ei usu.
Ei tea milles asi oli. Nüüd olen ennast korralikult välja puhanud ja normaalne mõtlemine on tagasi tulnud. Täpselt see samune tunne, mis septembri alguses.
Lugesin päevad kokku(mis siis et vahepeal sassi läks) umbes 100 päeva veel koolis käija. Umbkaudu neli pool kuud, kui ma ei eksi.
Ja selle kasutan ma täiega ära. Kui ei jõua muid asju teha, tegelen ainult õppimisega, saadan ülejäänud asjad seenele siis mõneks tunniks.
Ma ei tea, kas keegi on aru ka saanud, mis põhimõte sellel postitusel on?
Mõelge...

Homme hommikul lähen isaga rekaga kooli ja viime kõllid ka tagasi. Siis, algab aga kooliaja ülejäänud poolaasta ja loodan et kõik läheb hästi ;)
Edu teile ja edu mulle! :)





Kui hakkasin igasuguseid asju läbi vaatama ja valmis seada käisin korraks eemal ja nii vallutati kõik!!!






Selleks, et midagi muutuks on vaja midagi ise ära teha!


Blogimiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar