teisipäev, 10. jaanuar 2012

Ekraan on üpris must...

Olen väsinud, nii tavaline:D?
Käisin täna koolis ja esimene tund möödus kui piin... Hoidsin silmi vägisi lahti, sest koguaeg tuli uni peale...
Kirjutasin päevikusse endale: Homme pane paksult riidesse, sest kool on külm. Üritan siis paksu pusa selga toppida ja soojalt riidesse panna, sest mulle ei meeldi külmetada... Mul on alatihti külm..

Natukene kahju on, et mind kaks tükki pole, tahaks olla ka teistes kohtades, aga ei jõua, tegemised ootavad tegemist. Mõtlen selle all tegelikul ÕE'd. Eile ja täna on möödunud nii kiiresti, et polegi õieti sinna ruumi jõudnud :( Homme loodan kindlasti jõuda :)

Nüüd lähen aga pessu ja siis õppima jälle... Mulle meeldib praegu matemaatika eriti, kahjuks mul on õpitud juba. Mulle meeldib see praegu, sest saan aru ka midagi.. vist.... (:


Blogimiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar